Do zadań i kompetencji podinspektora ds. informatyki i ochrony należy w szczególności:
obsługa informatyczna w Urzędzie Gminy w zakresie: zakupu sprzętu komputerowego i związanego z tym oprzyrządowania, instalowania programów komputerowych zgodnie z zakupionymi licencjami oraz bieżącego nadzoru nad stanowiskami pracy w zakresie dysponowania hasłami dostępu do programów,
ewidencja związana z rozdysponowaniem sprzętu oraz występowanie z wnioskami w sprawie niezbędnych potrzeb dotyczących nowego sprzętu oraz modernizacji sprzętu już zakupionego,
realizacja projektu "Systemu Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej - SEKAP" w zakresie informatyki,
wyposażenie i utrzymanie magazynu przeciwpowodziowego,
realizacja zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej w tym: zabezpieczenie logistyczne i materiałowo-techniczne jednostek OSP, nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem powierzonego sprzętu i mienia,
przeprowadzanie rejestracji i udział w poborze obywateli.
Redakcja strony: Stanowisko ds. informatyki i ochronyRejestr zmian
Podmiot udostępniający informację:Mostek Sabina
Pierwsza publikacja:Pietrasz Leszek2015-01-19 11:12:53